A 6 + 1 leggyakoribb tévhit a táplálkozásban - Hazai túlsúly

Meglepően tájékozatlanok vagyunk, ha az életmódunkról van szó: miközben az emberek fele azt sem tudja, hány kalóriára van szüksége naponta, a legtöbb táplálkozási mendemonda esetén magabiztosan foglalnak állást. Talán túlzottan is – mert a legtöbb esetben az egyszerűbb, de téves állítások pártjára állunk. Bemutatunk néhány elterjedt tévhitet, és persze eláruljuk az...

Fitbalance étrend

Fitt szederkrémeves
177 kcal, f: 3 g, sz: 23 g
Mentás húspogácsák köményes joghurttal
997 kcal, f: 71,3 g, sz: 78,5 g, zs: 43,2 g, k: 59,8 g
Bounty szelet
253 kcal, sz: 14 g
http://www.fitbalance-etrend.hu/

Versenysport

NFL: négy vereség után nyert a Broncos Nemzeti Sport Online hírek

A hetedik fordulóban megszerezte harmadik győzelmét a Denver Broncos az amerikaifutball-bajnokságban, a csapat ezúttal a még mindig csupán egy sikernél járó Arizona Cardinals otthonában győzött az NFL magyar idő szerint péntek hajnali mérkőzésén.

Ideiglenesen Csoknyai irányítja a férfi kéziválogatottat Index - Sport cikkek

A Balatonfüred edzője két meccsre kapott megbízást.

3 alakformáló gyakorlat minden napra: 1 hónap alatt átalakulhatsz

1. Hasprés 1 Sorozat: 5 x 15 prés 30 mp pihenővel

Feküdj hanyatt a polifoamon vagy a puha szőnyegen, a térdeidet húzd fel, a kezeidet pedig kulcsold össze a tarkódon. Emelkedj fel félig ülő állapotba, de ne ülj fel teljesen, majd feküdj vissza a padlóra, és ismételd elölről a folyamatot.

2. Guggolás 1 Sorozat: 5 x 20 guggolás 20 mp pihenővel

Állj kis terpeszbe, teljes talppaddal a padlón. Csípőre tett kézzel hajlítsd be a térded, és guggolj le úgy, hogy a fenekedet próbáld meg a legkevésbé kitolni, majd egyenesedj fel.

3. Lábemelés 1 Sorozat: 5 x 10 lábemelés 20 mp pihenővel és nyújtással

Nyújtott térddel emeld minél magasabbra a bal lábadat, majd ebből a magasságból kiindulva és ide visszatérve apró mozdulatokkal próbáld még feljebb emelgetni, majd engedd vissza.

http://www.femina.hu/csajvilag/alakformalo_gyakorlatok

Szabadidősport

K&H mozdulj! Balaton maraton: két távon lezártuk a nevezést Futanet.hu

2018 októberK&H mozdulj! Balaton maraton: két távon lezártuk a nevezést A K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton eseményen a szombati páros félmaratonra és a szombati hatodmaratonra ebben a pillanatban nem tudsz nevezni! Van viszont sok másik táv, amelyre igen! Kattints a részletekért!

Országútis hírek külföldről: Andrea Tafi fejébe vette, hogy rajthoz áll a 2019-es Roubaix-n, megvan a Quick-Step Floors idei 72. győzelme, Bradley Wiggins, Lance Armstrongról nyilatkozott www.velo.hu

Andrea Tafi ötvenkét évesen indulna a Párizs-Roubaix-n Az ötvenkét esztendős Andrea Tafi visszajáró vendég hazánkban, idén először a Tour de Zalakaroson, majd a V4 Special Series Debrecen-Ibrány 1.2-es versenyén láthattuk. A legendás klasszikus specialista fejébe vette, hogy 2019-ben rajthoz ...

"Egy cipőben járunk!"

MDSZ által indított akció célja, hogy új, jó minőségű sportcipőket gyűjtsön és juttasson el a nehéz körülmények között vagy, kevésbé fejlett térségekben élő, ezért kedvezőtlenebb fittségi állapotú gyermekeknek. Balogh Gábort, az MDSZ Elnőkét kérdeztük

Magyar Déli-Sark Expedíció
Fixi - Ki teker kit?